Spørgsmål til mobil

Her kan du finder svar på de mest stillede spørgsmål om mobiltelefoni 

 

Hvis du har produkter hos andre udbydere, som du gerne vil beholde kan du blot nøjes med at tilmelde dit mobil nummer hos Telebonus.

 

Dit simkort nummer er den måde vi sikre at dit abonnement bliver opsagt hos din nuværende udbyder, du kan finde det enten ved at åbne din telefon og aflæse nummeret eller ved at kontakte din nuværende udbyder. Husk at Telebonus sørger for at opsige dit abonnement hos din nuværende udbyder

 

For spærring af simkort, kontakt vores kundeservice på tlf. 70 30 12 40, eller via din selvbetjeningsside her på hjemmesiden. - Finder du din telefon igen, skal du bare kontakte vores kundeservice, så aktiverer vi din telefon med det samme. Får du ikke din telefon igen, så sender vi et nyt simkort til dig. Du mister selvfølgelig ikke dit telefonnummer

Du kan finde en guide til din telefonsvarer - til både på Telenor og TDC net herunder

 

Guide til dit abonnement på Telenor net

 

Hvis du har valgt et abonnement hos Telebonus der giver adgang til udlandstelefoni anbefaler vi at du afmelder din telefonsvarer inden du rejser til udlandet, da det vil koste dig dobbelt op i tilfælde opkald går videre til din telefonsvarer, både for at modtage et opkald samt at foretage et opkald til din telefonsvarer.

Du vil automatisk modtage en SMS-besked, når du tænder din telefon på din destination, som indeholder information om gældende takster, du kan melde den fra, men vi anbefaler at du ikke gør det.

For at afmelde din telefonsvarer skal du taste følgende på din telefon: Indtast ##002# og enten ring op eller tryk på send.

Du kan se takster for opkald i udlandet her, Priserne for EU er tillægs priser til din normale takst, så har du i dag et abonnement med indeholdt taletid, data eller SMS vil indholdet i pakken være til rådighed uden ekstra omkostninger for dig, har du et forbrugsafregnet abonnement vil det være den normale takst.

Læs de gældende EU regler for roaming her

Hos Telebonus betaler du via din Forbrugsforenings konto og du vil modtage din regning en gang om måneden. Du kan altid logge på din telekonto for at følge dit forbrug og se dine regninger. Til orientering kan du tilmelde Forbrugsforeningen til betalingsservice. Kontakt Forbrugsforeningen hvis ikke du allerede er tilmeldt betalingsservice.

Telebonus har abonnementer på Telenor’s netværk. Hvis du er i tvivl om dækningen på din adresse, kan du se dækningskort her: 

 

TELENOR DÆKNINGSKORT

 

Hvis du har et abonnement der indeholder taletid vil du først modtage en advarsel om du har overskredet din pakke, efterfølgende koster det kr. 0,75 pr minut. Se alle priser her Har du et abonnement med data inkluderet vil du blive opkrævet 0,10 kr. pr. mb for forbrug udenforpakken - vi sender selvfølgelig en advarsel når din pakke er forbrugt.

De fleste udbydere på markedet, inklusive YouSee har en opsigelsesperiode på 30 dage på abonnementet. En flytning tidligere end efter de 30 dage vil medføre, at du både vil skulle betale abonnement til Telebonus og til din tidligere udbyder.

Telebonus benytter sig af at multisimkort som vil kunne tilpasse alle telefoner på markedet ved at klikke den rigtige størrelse ud når man modtager det. Husk hvis du får en ny telefon med nye funktionaliteter at kontrollere at dit abonnement passer til din nye telefon.

 

 

Kontakt os

Telebonus
Klintehøj Vænge 19
DK-3460 Birkerød

Man-tors 9.00-16.00

Fredag 9.00-15.00

Frokostlukket 12.00-13.00

Telefon: 70 30 12 40

Mail: kundeservice@telebonus.dk

7 gode grunde

• Optjen 10% bonus på dit telefonabonnement
• Ring via TT netværket
• Behold dit nuværende nummer
• Behold dine nuværende telefoner og stik
• Enkel og hurtig tilmelding
• Du mærker ikke skiftet
• Ring billigere som medlem

.

Læs mere

Den uundværlige mobil

Internet of Things - IoT

 

Tilmeld dig vores nyhedsmail og modtage vores seneste tilbud samt nyheder.